16 януари 2008

Аз съм Облачето и страдам от съвестност!

Проблемът ми е, че си върша работата отговорно и съвестно - черта на характера, която напоследък често ме вкарва в конфликт с шефовете. Не би следвало да е така! Човек би предположил, че шефовете искат работата да се свърши качествено и да се получи резултат, който е добър и надежден. Когато обаче началника само иска да симулира работа и да вдига шумотевица около себе си, за да може да се покаже много деен, без рисковете свързани с поетите отговорности, човека дето задава въпроси и настоява нещата да се вършат както трябва очевадно пречи...

Изправена съм пред непреодолим проблем - не мога да променя инто себе си, нито шефовете, какво да правя???

2 коментара:

Стоян Христов каза...

Лесно е и даже има много варианти:
- ти прави каквото трябва, пък да става каквото ще;
- пусни пердето и си гледай кефа;
- викай "да, добре, разбира се, шефе, точно така, началник, имате право" и после пак прави каквото си знаеш;
- живей от 17ч до 8ч, то другото и без това не е живот;)

Магарето каза...

Втория вариант ми харесва най-много (последния винаги ми е бил труден за реализиране, по простата причина, че страдам също и от сънливост). Въпроса е да успея да го постигна!
При всички случаи мисля, че вариант 2 е по-лесно осъществим от вариант 3. Това да се мазниш изисква и повече усилия и по-здрава нервна система ;-)