08 март 2010

Маратон

Без да искам се оказах въвлечена в Тони Палмър маратон. А дори не бях чувала за съществуването на този човек! Отидох вчера на софийския филмов фестивал да гледам филма за Шопен (български превод на Нуша). Преди прожекцията ни запознаха с режисьора на филма, въпросния Тони Палмър, както се оказва, известен правяч на музикални филми. Весел чичка, с типично английско чуство за хумор! Поговори ни малко и ни покани на специална прожекция-подарък - филмът му за Вангелис, "цензуриран и преследван" от въпросния музикант.

След една такава реклама, естествено се чуствам длъжна да ида, на пук на жълтия сняг, който идвал от Сахара и трупа с бясна скорост. Единственото ми пиртеснение е, че прожекцията ще бъде съчетана с връчване на "наградата на София", което несъмнено ще донесе със себе си скука и плямпане на глупости.

2 коментара:

nousha каза...

Хехе :) Как се разбра за превода - аз подготвях да пиша в блога, но е още на чернова :) Преводът за Вангелис пак е мой, но там беше по-трудно, защото го превеждах от това, което чувах, нямаше скрипт. Много обичам Вангелис и ми беше много мъчно, че има проблеми покрай тоя филм :(

Магарето каза...

Разбра се, разбра се - накрая пишеше ;-)
И на Вики Кристина Барселона пишеше!
За Вангелис не забелязах дали ти пишеше името накрая, но филма наистина беше страхотен! Хвана ме яд, че свършиха дисковете та не успях да си го купя.
Да си призная, Вангелис го свързвах само с електронна музика, нямах представа, че е толкова плодовит, а пък това че рисува съвсем ме втрещи! Явно е трябвало да видя филма и да понауча нещо ;-)
Чудя се какво толкова не му е харесал - може би му се е сторил твърде добронамерен и хвалебствен? ;-)