01 март 2012

Нещата от живота

Онзи ден прочетох, че решение на всеки един житейски проблем, с който бихме могли да се сблъскаме ние, обитателите на "първия свят", може да се намери в "Приятели", "Сексът и градът" и/или "Фрейзър". Мога да гласувам за това твърдени с 1 ръка и половина. Половината е заради "Сексът и градът". Въпреки добрите си попадения, този сериал на моменти ми идваше мааалко в повече.

От трите горепосочени най-малко познат ми е "Фрейзър". От което предполагам съм загубила много. Циничното отношение към живота, което предлагат авторите му, е светъл лъч в сивото ежедневие! Може би ще се сваля някой и друг епизод, преди да се е развихрила АКТА...

А преди време споделих с един познат, че всеки път като видя Фрейзър се сещам за него. Имах предвид, че този сериал му беше любим. Може би трябваше да обясня, че не виждам Фрейзър в негово лице. От тогава загубих контакт с него. Сигурно се е засегнал!

Като заговорих за сериали, през последните седмици станах "голям фен" на телевизия 7 дни. Имам предвид разбира се, че докато вечерям следя старите епизоди на "Двама мъже и половина". Не ме разбирате погрешно, нали? Това, че използвах думата "фен" не значи, че внезапно съм започнала да си падам по Бареков или предавания от рода на "Пред банята" !
Пу, пу, пази Боже!

Какво всъщност исках да кажа? А да, Честита баба Марта на всички! Нея не я споменават нито в "Приятели", нито в "Сексът и градът", нито във "Фрейзър"! И ний сме дали нещо на света!

Няма коментари: